محسن یگانه - من

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید

لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
لوکس 3دا | دانلود اهنگ جدید
ثبت شده در ستاد ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما
موضوعات وب
آمار
تبلیغات
با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان
محسن یگانه - من

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن یگانه به نام من

انلاین گوش دهید

 

 

DOWNLOAD 320

DOWNLOAD 128

DOWNLOAD 64

 

lyric مـتـــــــــــــــــــــــن تـــــــــــــــــــــــــرانه:

من تـــــو نبودت جز اشک و حسرت

جز گریه کردن کاری ندارم

بی تــــــــو نمیشه ، بی تــــــــــو نمیخوام

 

حتی یه روزم دووم بیارم

بی تـــــــــــــو چجوری با خاطراتـــــــــــت ، روزا و شبها رو بگذرونم

خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم

من ، بی تـــــــــــو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تــــــــــــــو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده

♫♫♫

میترسم از این فکری که پُرشد

از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر عادت به این درد

این زخم کهنه سر وا نمی کرد

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

باز با خیالت تاوقتی زنــــــدم رو دوش خستم هی می کشونم

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب: Man, Mohsen Yeganeh, Mohsen Yeganeh Man, آهنگ جدید محسن یگانه, آهنگ جدید محسن یگانه من, آهنگ جدید من, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من, دانلود آهنگ جدید من, دانلود محسن یگانه من, محسن یگانه, محسن یگانه من, من,

با کانال مستر بیتکوین به درامد میلیونی برسید بدون سرمایه کاملا رایگان

مطالب تصادفی
ورود کاربران
لینکدونی
آرشیو مطالب
مترجم وب